File download information...

pdf file
 Be the first to rate this.
Name

CARTA-ABERTA-AOS-ANUNCIANTES-AGENCIAS-E-PRODUTORAS-AUDIOVISUAIS.pdf

Description

O Sindicato dos Trabalhadores na Indústria Cinematográfica e do Audiovisual dos Estados de São Paulo, Paraná, Rio Grande do Sul, Mato Grosso, Mato Grosso do Sul, Goiás, Tocantins e Distrito Federal – SINDCINE – e demais entidades do setor – enviou a toda a cadeia produtiva do audiovisual, um documento intitulado “CARTA ABERTA AOS ANUNCIANTES, AGÊNCIAS E PRODUTORAS AUDIOVISUAIS”, na qual aborda de modo objetivo, a deterioração do mercado publicitário, em razão da pressão dos Clientes/Anunciantes no sentido de aceitação de recebimentos em 60, 90 e até mesmo 120 dias Read more↗

Size272.58KB
Content typeapplication/pdf
Updated3 years ago
Checked9 months ago
Hostsinapromg.com.br
Keywordscarta aberta aos anunciantes agencias produtoras audiovisuais pdf
Download   Preview

Get it on Google PlayCARTA-ABERTA-AOS-ANUNCIANTES-AGENCIAS-E-PRODUTORAS-AUDIOVISUAIS.pdf is a portable multi-platform document format that may contain an ebook, report, manual or general purpose data. The download size as indicated by the server is 272.58KB (279124 bytes). The host server on sinapromg.com.br has returned application/pdf as the content type of the download which was updated on 05/23/2016 and was last checked by Webeaver.com crawlers on 09/14/2018. You may use one or more of the following keywords [carta aberta aos anunciantes agencias produtoras audiovisuais pdf] to search for other files related to the one you are about to download.

→ Before use, please run an Antivirus scan to avoid any potential virus or malware infection. You can check host safe browsing here.

→ Feel free to find here some of the Best PDF Reader for pdf files.

→ Please, refer to the source page for more information about license and use conditions.

Webeaver.com does not host any files on its servers and CARTA-ABERTA-AOS-ANUNCIANTES-AGENCIAS-E-PRODUTORAS-AUDIOVISUAIS.pdf remains the property of its respective owner. We have no controle over the nature, content and the availability of the file listed here for free download and hosted on sinapromg.com.br.